torsdag 5. juni 2008

Draumspelet

En liten oppdatering på hva som skjer på drømmefronten - siden jeg stort sett kun husker de sjukeste drømmene mine, virker jeg nok som en psykopat, men det er greit.

For en ukes tid siden drømte jeg at noen hadde hengt opp en (et?) grise-anus på en tørkesnor. Ikke hele rumpa, bare huden i selve cornholet og med en diameter på ca. 5 cm, sånn at den ble rund. Den var ganske bleik også. Jeg vet ikke helt hvordan jeg visste at det var en griseanus, men det visste jeg. Mer mening enn det var det ikke i drømmen, tror jeg.

I natt vet jeg ikke hva jeg drømte, men jeg våknet ihvertfall av at jeg grep tak i Siv og utbrøt "HER SKJER DET TING!" - der og da synes jeg hun lå 45 grader bakover (som om det var et stup på hodeenden av senga), og så det som min plikt å prøve å redde henne. Forstår at hun ble litt skeptisk. Jeg husket ikke dette før hun nevnte det for meg til frokost.

Sånn, da er det bare å psykoanalysere og dømme meg. :)

Ingen kommentarer: