fredag 7. desember 2007

Odontophobia

Som enkelte av dere som av og til leser denne bloggen muligens vet, har jeg total og altoverskyggende tannlegeskrekk. En av grunnene til dette er at jeg er delvis immun mot bedøvelsen de bruker - jeg må ha dobbel dose for å ikke kjenne alt de gjør. Dette tok det noen år før jeg fant ut av, så tannlegeopplevelser opp gjennom årene har ofte vært forbundet med grensesprengende smerte.

Vel, nå har jeg vært der igjen. Nervene i helspenn, angsten total. Og ett hull fant de. Damn. Ved en amalgam-fylling også. Skal ordnes på tirsdag.

Jeg vil dermed benytte anledningen til å ønske alle en God Jul, et Godt Nytt År, og lykke til videre i livet, sånn i tilfelle dødsangsten ikke er overdrevet. Hvis det finnes et liv etter døden, kommer jeg tilbake og installerer Sloth på PCene deres.

Ingen kommentarer: