torsdag 13. desember 2007

Born to IKEA

Jeg har aldri vært noen spesielt stor fan av å bygge ting. Modellbiler når jeg var liten ble stort sett seige av for mye lim og så ut som noe Dissimilis hadde skammet seg over; Ikke før jeg begynte å sette sammen PCer ble det bittelitt interessant. Nå viser det seg at det ikke er så vanskelig så lenge tre ting er på plass;

  • Kroppsbeherskelse
  • Hjerne
  • Utstyr

Jeg har aldri hatt mye å by på i noen av kategoriene, men hvis man slenger konsentrasjon og raseri (av den formen som gir fokusert energi til å overvinne døde ting) inn i miksen, blir det bra. Eller... Brukbart. So far so good, ihvertfall. Mange turer for å kjøpe bor, skruer, bits og annen moro de siste dagene, men nå skjer det ting med kjøkkenet, det er ihvertfall helt sikkert!

møbler_start1 møbler_start2

Ja - kjøkkenet blir trangt. Enda litt trangere enn IKEA liker det. Men jeg har ikke noe særlig valg, rommet er ikke større. Da får det bare gå. Jeg har gitt opp å bli helt ferdig til jul, da rørleggerne har rømt for sesongen, men med såpass jevn fremgang som det har vært nå i det siste, gidder jeg ikke å syte.

Ingen kommentarer: