lørdag 24. november 2007

The Dawn of a new Flis

Da er jeg midt i neste kapittel i serien "Ting jeg ikke kan (og som ryggen min ikke digger)", denne gangen handler det om å legge fliser. Etter litt innledende overdrivelser ved beregning av fliselim-mengder, fikk jeg førstemann på plass:

flis_dag1_1

Deretter var det bare å spre mer gugge, samt bruke målebånd og de små fugekryssene for å få riktig avstand på ting:

flis_dag1_2

Etter langt om lenge kom jeg så langt som jeg kunne uten å begynne å bråke masse med fliskutteren:

flis_dag1_3

Men måtte jo bråke LITT med den også (sucks to be you, naboer!), så jeg fikk på plass de to tassene ved døra:

flis_dag1_4

Da er det bare og vente og se om alt tørker med stil - må tørke over flisene, så begynner det spennende arbeidet med å skjære til flisene der hvor de ikke passer sånn helt av seg selv.

Det var ihvertfall ikke så grusomt vanskelig som mange trodde på forhånd. :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

U cn fx m kitchn ANYTIME.

Unknown sa...

Har ikke du helt nytt da?

Dessuten er det forskjell på KAN (tillatelse) og KAN (kompetanse).. ;)