fredag 12. oktober 2007

Skrapesyken

Joda, klart det er moro å bruke 4 dager på å skrape strietapet av veggen. Dette har tatt TID - tror vi fort snakker 2010 før kjøkkenet er ferdig hvis jeg fortsetter i dette tempoet... ;)

Her ser vi min avanserte metode for å holde slipestøv og annet moro unna resten av leiligheten:

greenroom

Skrapingen er usannsynlig kjedelig, men det blir da litt søppel av det:

skrapet_vegg tapet_spon

Håper å være ferdig med skrapedelen av jobben før en ny uke tar til, sånn at jeg kan fjerne linoleumsgulvet. Så blir det pussing (sliping), sparkling, maling av tak, tapetsering, maling av vegger, på med varmematter, avretningsmasse (eller hva det heter), fliser.. og så før man vet ordet av det dukker det vel opp noe fra IKEA også. Heldigvis skal jeg bort med jobben to dager til uka, sånn at jeg slipper å ha så god tid. :)

Me snakkast!

Ingen kommentarer: