fredag 19. oktober 2007

Mur og rør

En ny uke har gått, og pga. en todager i England, har det gått sakte fremover. Jeg har fått murt litt på veggen bak vasken, med et suverent ujevnt resultat, og rørleggerne dukket opp når de skulle og sørget for utlagt varmtvannsbereder.

Totalt sett ser leiligheten nå jævligere ut enn noensinne før, men folk jeg snakker med prøver stadig å trøste meg og si at det blir bedre.

Her ser vi begynnelsen på min murerkarriere:

muregutt

Den blir nok ikke lang nei.

Varmtvannsberederen er landsforvist så lenge - da får jeg dusjet i varmt vann hver morgen selv om dette prosjektet tar en evighet!

utlagt_vann tempror

Det gamle gulvet måtte bøte med livet i kveld:

gulv_borte

Sånn - der var kjøkkenet ferdig! Akkurat sånn jeg ville ha det!

arbeidsbenk 

Da skal det slappes av helt til jeg ombestemmer meg i morgen og setter igang igjen!

Ingen kommentarer: