fredag 9. november 2007

På limpinnen

Varmemattene er lagt og festet til underlaget. Her snakker vi virkelig fremgang:

varmematte1 varmematte2

Mattene er etter beste evne lagt utover der hvor det faktisk kommer til å være gulv som skal tråkkes på. Ikke noe poeng i å varme opp undersiden av skapene. Ble en liten skvett igjen på vingen, men det får gå. Kan ikke kutte den av heller, siden det er der "termineringen" av varmekabelen går.

Mattene var ikke bare ensidig samarbeidsvillige, men fikk et tips om at limpistol kunne være greia. Det stemte det -  mattene sitter godt nedi, og jeg har endelig sett en limpinne:

limpinne

I motsetning til vanlig lim blir man ikke bare irriterende seig på fingrene, man brenner seg grundig et par ganger også. Dessuten tror jeg at jeg blir narkis hvis jeg skal fly rundt og lukte på mer maling, primer, lim og annen stas noe særlig lengre.

En pustepause nå, så er det gulvstøping på gang. Avretningsmasse - min første sjanse til å fucke opp SKIKKELIG! Moro læll!

Ingen kommentarer: