torsdag 17. april 2008

Ønskeliste til bursdagen min

Jepp, jeg blir 34, og fortsatt lager jeg ønskeliste. Barnslig? Ja, kanskje, men det er flere som krever å se gavealternativer, og dette er det mest effektive kommunikasjonsmiddelet jeg har.

Hva ønsker jeg meg så denne gangen?

Bøker

LINQ in Action - Programmeringsbok

Physics of the Impossible - Vitenskap

Agile Principles, Patterns and Practices in C# - Mer programmering

Letter to a Christian Nation: A Challenge to Faith - Ateisme

Bøkene i Isaac Asimov sin Foundation-serie, bortsett fra Foundation, Second Foundation og Foundation & Empire, som jeg allerede har.

DVDer

Alle sesonger av South Park - har ingen av dem!

Clerks 1 & 2

Jackass 2.5 (med andre ord ikke Jackass 2, som jeg allerede har)

Resident Evil: Extinction

Babylon 5: The Movie Collection (de har den på Outland på Oslo S)

Annet

Motivasjon til å trene

Kokebøker - trenger å pusse opp kokkekunnskapene litt :)

PlayStation 3 (knis)

 

Og det var dessverre alt jeg kom på. Jeg skal prøve å oppdatere denne ønskelista med flere ting hvis jeg kommer på noe. Men jeg tror det er en fysisk lov at det SKAL være vanskelig å finne på ting til halvgamle, skalla ruslebiffer.

Ingen kommentarer: