lørdag 16. februar 2008

Superduperlørdag - man har et fungerende kjøkken!

Lørdag for en uke siden gikk det skytteltrafikk (dvs. to turer) til Lindum - da ble mestenparten av den gjenværende driten ofret:

papp

Med den ute av verden, var det bare å sette igang med rydding og vask. Leiligheten ellers har også hatt godt av min lille ryddehjelper Siv:

nesten_ryddig

Alt er ikke HELT perfekt, men det kommer seg sakte men sikkert.

Noen dager senere kom rørlegger for å sette på blandebatteri og å koble til  Her kom gledesscenene i fleng. For første gang i mitt liv bor jeg et sted med oppvaskmaskin, og første runde så slik ut:

oppvask

Dette var virkelig et stort fremskritt for Casa Jacobsen. Tallerken (10) uttalte etter oppvaskrunden at "Dette er starten på en ny era. Mye bedre enn å vente på at feiten skal ta seg selv i nakken."

Det første skikkelige måltidet ble laget dagen derpå, selveste Valentine's Day. Da hadde vi noe indisk som krevde kylling:

meal

Skal bli bra å få på flisene bak der, og jeg tror jeg må gjøre noe med avtrekksvifta som lager kjipe lyder, men ellers funka det bra.

I skrivende stund sitter jeg og koser meg med lyden av oppvaskmaskinen som kjører for 3. gang, og er så fornøyd med livet at jeg har bestilt en sånn. Siden jeg har vegger av fiskeskinn er det bare én ting å si til naboene - SUCKS TO BE YOU! Bwahahahaha!

Ingen kommentarer: